Thursday 24 June 2010

Voering


Ik vind de voering zo mooi. Over voering gesproken.....Mijn dikke vlieseline is op. De winkel waar ik dat altijd kocht is er mee opgehouden. Maargelukkig was er ook zo'n zaak in Emmen (Ik woon in Assen) Ik er heen.....Was het een zaak met alleen maar naaimachines! Gevraagd of er in Emmen ook een stoffen winkel was. Ik dacht"Ik zal toch niet zonder vlieseline thuis komen!"De hele stad doorgelopen met mijn hondje die niet vooruit te branden was. Allemaal nieuwe luchtjes. Kom ik bij een heel klein stoffen winkeltje. Echt armoe. Als ik jonger was begon ik een stoffenwinkel in Emmen. Dat is denk ik een gat in de markt is. Toch zonder vlieseline thuis gekomen. Via Internet geprobeerd. Vreselijk moeilijk om in te schatten of het het goede soort vlieselineis. Wat zij dik noemen, noem ik misschien niet dik. na lang surfven eindelijk iemand gevonden die er bij had gezet: "geschikt voor tassen" Ik heb haar aan de telefoon gehad en het was zo stevig dat stof die er mee bewerkt was bleef staan. Ik heb het nu besteld en verwacht het vandaag. Ik kan niet zonder vlieseline dus ik ben erg benieuwd

No comments:

Post a Comment